Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"DeVeaux, Cyan"'
Autor:
Miller, Mark Roman, Nair, Vivek, Han, Eugy, DeVeaux, Cyan, Rack, Christian, Wang, Rui, Huang, Brandon, Latoschik, Marc Erich, O'Brien, James F., Bailenson, Jeremy N.
Social virtual reality is an emerging medium of communication. In this medium, a user's avatar (virtual representation) is controlled by the tracked motion of the user's headset and hand controllers. This tracked motion is a rich data stream that can
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.18380
In networked virtual reality (VR), user behaviors, individual differences, and group dynamics can serve as important signals into future speech behaviors, such as who the next speaker will be and the timing of turn-taking behaviors. The ability to pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.02896
In recent years, social virtual reality (VR), sometimes described as the "metaverse," has become widely available. With its potential comes risks, including risks to privacy. To understand these risks, we study the identifiability of participants' mo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.01430
Autor:
Han, Eugy, DeVeaux, Cyan, Hancock, Jeffrey T., Ram, Nilam, Harari, Gabriella M., Bailenson, Jeremy N.
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology May 2024 95
Publikováno v:
In Design Studies January 2024 90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CyberPsychology, Behavior & Social Networking. Nov2023, Vol. 26 Issue 11, p835-842. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailenson, Jeremy, Hancock, Jeffrey, Nilam Ram, Miller, Mark Roman, DeVeaux, Cyan, Han, Eugy, Harari, Gabriella M.
A two-study investigation addressing physical social context (i.e., experiencing social VR physically in-person or remote) and virtual social context (i.e., experiencing social VR privately with a single group, or publicly with multiple groups).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::16a023777e4fb41b8a22a9839899439f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.