Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"DeSarbo, W.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dube, L., Bechara, A., Böckenholt, U., Ansari, A., Dagher, A., DeSarbo, W.S., Hammond, R.A., Huang, T., Huettel, S., Kooreman, P., Smidts, A.
Publikováno v:
Marketing Letters, 19(3-4), 323-336. Springer New York
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::08a5c51b44739245fe47d716e00e36ac
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/c58743cd-a0d5-42df-a40c-fc8e65c425ba
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/c58743cd-a0d5-42df-a40c-fc8e65c425ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of Marketing Research, 394-417
STARTPAGE=394;ENDPAGE=417;TITLE=Handbook of Marketing Research
STARTPAGE=394;ENDPAGE=417;TITLE=Handbook of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5e923d5db9725c4507b1dacbf0c2a59d
https://research.rug.nl/en/publications/799753d4-63d3-4a0d-abe5-03622c305c2a
https://research.rug.nl/en/publications/799753d4-63d3-4a0d-abe5-03622c305c2a
Publikováno v:
Advances in Marketing Research and Modeling: the Academic and Industry Impact of Paul E. Green, 43-67
STARTPAGE=43;ENDPAGE=67;TITLE=Advances in Marketing Research and Modeling: the Academic and Industry Impact of Paul E. Green
STARTPAGE=43;ENDPAGE=67;TITLE=Advances in Marketing Research and Modeling: the Academic and Industry Impact of Paul E. Green
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3e2927d192985af3761da21a57b9e4ea
https://research.rug.nl/en/publications/515a66dc-669e-4f72-bb96-21c27baa9228
https://research.rug.nl/en/publications/515a66dc-669e-4f72-bb96-21c27baa9228
We propose Adaptive Multidimensional Scaling (AMDS) for simultaneously deriving a brand map and market segments using consumer data on cognitive decision sets and brand dissimilarities.In AMDS, the judgment task is adapted to the individual responden
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::03fe2a51fc3f62f8392a2cc6d39aa37b
http://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=4380
http://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=4380
Publikováno v:
Advances in latent class models, 366-382
STARTPAGE=366;ENDPAGE=382;TITLE=Advances in latent class models
STARTPAGE=366;ENDPAGE=382;TITLE=Advances in latent class models
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::bc191dbbe3c2c8064c6e17105719aeba
https://research.rug.nl/en/publications/e630fac6-0347-4c6f-91d9-4b72ddf54ec6
https://research.rug.nl/en/publications/e630fac6-0347-4c6f-91d9-4b72ddf54ec6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Research in Marketing, 16(1), 35-55. Elsevier Science BV
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2f18bbe458ef8f6a8e7b6bce1c996b09
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/cc6e3562-96c1-49e7-9aa9-da100cca8375
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/cc6e3562-96c1-49e7-9aa9-da100cca8375