Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"DeSantis, L. R. G"'
Autor:
Pardi, M. I., DeSantis, L. R. G.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2021 Jul . 288(1954), 1-1.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27061067
Autor:
Scholtz, E. J.1 (AUTHOR), DeSantis, L. R. G.1,2 (AUTHOR) larisa.desantis@vanderbilt.edu
Publikováno v:
Journal of Zoology. Jun2020, Vol. 311 Issue 2, p106-115. 10p.
Autor:
Pardi, M. I., DeSantis, L. R. G.
Supplementary document of supporting methods, tables, and figures.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da9b75e15ca33d5917fcd4a562b182fb
Autor:
Hedberg, C.1, DeSantis, L. R. G.1 larisa.desantis@vanderbilt.edu
Publikováno v:
Journal of Zoology. Mar2017, Vol. 301 Issue 3, p206-214. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fischer, E. V, Mackey, K. R. M, Cusack, D. F, DeSantis, L. R. G, Hartzell-Nichols, L., Lutz, J. A, Melbourne-Thomas, J., Meyer, R., Riveros-Iregui, D. A, Sorte, C. J. B, Taylor, J. R, White, S. A
Publikováno v:
Fischer, E. V; Mackey, K. R. M; Cusack, D. F; DeSantis, L. R. G; Hartzell-Nichols, L.; Lutz, J. A; et al.(2012). Is pretenure interdisciplinary research a career risk?. Eos, Transactions American Geophysical Union, 93(32), 311. doi: 10.1029/2012EO320004. UC Irvine: Department of Earth System Science, UCI. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6br385cb
Despite initiatives to promote interdisciplinary research, early-career academics continue to perceive professional risks to working at the interface between traditional disciplines. Unexpectedly, the inherent practical challenges of interdisciplinar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::fb2887444f6bde7a7b422bb6770ca05c
http://www.escholarship.org/uc/item/6br385cb
http://www.escholarship.org/uc/item/6br385cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.