Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"DeLaquil A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arts & Humanities in Higher Education; Oct2024, Vol. 23 Issue 4, p287-307, 21p
Autor:
DeLaquil, Edward1 e.s.delaquil@sms.ed.ac.uk
Publikováno v:
Heythrop Journal. May2023, Vol. 64 Issue 3, p318-332. 15p.
Publikováno v:
Policy Reviews in Higher Education; Sep2024, Vol. 8 Issue 2, p117-121, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ashley P. Marek, Rachel M. Nygaard, Ellen T. Liang, Nicholas S. Roetker, Mary DeLaquil, Sandy Gregorich, Chad J. Richardson, Joan M. Van Camp
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-7 (2019)
Abstract Background When compared to the general US working population, physicians are more likely to experience burnout and dissatisfaction with work-life balance. Our aim was to examine the association of objectively-measured sleep, activity, call
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4d1f11b56524223b0412bfe59b7d03f
Autor:
Edward DeLaquil
Publikováno v:
The Heythrop Journal. 64:318-332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DeLaquil, Tessa
Thesis advisor: Hans de Wit
Thesis advisor: Ana M. Martínez Alemán
This project aimed to understand the relationship between theoretical interpretations of multiple values and ideas of the universities from within and across different dis
Thesis advisor: Ana M. Martínez Alemán
This project aimed to understand the relationship between theoretical interpretations of multiple values and ideas of the universities from within and across different dis
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:109774