Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"DeGrush, Elizabeth"'
Autor:
Degrush, Elizabeth1,2 (AUTHOR) Elizabeth.Degrush@umassmemorial.org, Shazeeb, Mohammed Salman3,4 (AUTHOR), Drachman, David1 (AUTHOR), Vardar, Zeynep3,4 (AUTHOR), Lindsay, Clifford3 (AUTHOR), Gounis, Matthew J.3,4 (AUTHOR), Henninger, Nils1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Alzheimer's Research & Therapy. 9/17/2022, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Degrush, Elizabeth, Shazeeb, Mohammed Salman, Drachman, David, Vardar, Zeynep, Lindsay, Clifford, Gounis, Matthew J., Henninger, Nils
Additional file 1: eTable 1. Psychometric assessments. eTable 2. Individual ADAS-cog 13 scores and group assignment. eFigure 1. Regions of interest (ROIs) for cerebral perfusion assessment and brain volumetric measurements.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5a4bbeab426243439d380bd93a749c37
Autor:
Chapman, Robert M., McCrary, John W., Gardner, Margaret N., Sandoval, Tiffany C., Guillily, Maria D., Reilly, Lindsey A., DeGrush, Elizabeth
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging October 2011 32(10):1742-1755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chapman, Robert M., Mapstone, Mark, Gardner, Margaret N., Sandoval, Tiffany C., McCrary, John W., Guillily, Maria D., Reilly, Lindsey A., DeGrush, Elizabeth
We analyzed verbal episodic memory learning and recall using the Logical Memory (LM) subtest of the Wechsler Memory Scale-III in order to determine how gender differences in AD compare to those seen in normal elderly and whether or not these differen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::72e775321738ab586f97d22c8dacaf3a
https://europepmc.org/articles/PMC3387297/
https://europepmc.org/articles/PMC3387297/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.