Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"DeFouw, Emily"'
Publikováno v:
Delivering Intensive, Individualized Interventions to Children and Youth with Learning and Behavioral Disabilities
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Does Intervention Session Length Matter? A Comparison of a Math Intervention Across Three Durations.
Autor:
DeFouw, Emily R.1 (AUTHOR) Emily.DeFouw@usm.edu, Collier-Meek, Melissa A.2 (AUTHOR), Daniels, Brian2 (AUTHOR), Codding, Robin S.3 (AUTHOR), Veiga, Margarida2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Sep2023, Vol. 32 Issue 3, p500-526. 27p. 4 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology June 2018 68:113-128
Autor:
Fallon, Lindsay M.1 (AUTHOR) lindsay.fallon@umb.edu, DeFouw, Emily R.2 (AUTHOR), Cathcart, Sadie C.1 (AUTHOR), Berkman, Talia S.1 (AUTHOR), Robinson-Link, Patrick1 (AUTHOR), O'Keeffe, Breda V.3 (AUTHOR), Sugai, George4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Mar2022, Vol. 31 Issue 1, p123-156. 34p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
DeFouw, Emily, Klingbeil, David
This project will evaluate two aspects of treatment dosage (i.e., session length and teaching episodes) on student-level outcomes during a class-wide math fact fluency intervention. Session length is defined as the number of minutes per session. Teac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::14598de937a47abf427be41eaf00069d