Zobrazeno 1 - 10
of 1 646
pro vyhledávání: '"DeBeer, D"'
Autor:
Migchels C, Brink WVD, Zerrouk A, Matthys FIA, De Ruysscher C, Debeer D, Vanderplasschen W, Crunelle CL
Publikováno v:
European addiction research [Eur Addict Res] 2024 Nov 08, pp. 1-19. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 08.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rencontres des Jeunes Chercheurs en Intelligence Artificielle (RJCIA'21) Plate-Forme Intelligence Artificielle (PFIA'21)
Rencontres des Jeunes Chercheurs en Intelligence Artificielle (RJCIA'21) Plate-Forme Intelligence Artificielle (PFIA'21), Jul 2021, Bordeaux, France. pp.65-72
Rencontres des Jeunes Chercheurs en Intelligence Artificielle (RJCIA'21) Plate-Forme Intelligence Artificielle (PFIA'21), Jul 2021, Bordeaux, France. pp.65-72
National audience; This study investigates several approaches to modelling the response time a person, which has been given a certain level of support, requires to solve an item. Three different generic models are proposed explaining the involved lat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d94f4e7d6fd9b4d2fb7c27226de2cf96
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03298738
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03298738
Autor:
Swerts C; Ghent University Department of Special Needs Education Belgium Ghent University, Department of Special Needs Education, Belgium.; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Lombardi M; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Gómez LE; University of Oviedo Department of Psychology Spain University of Oviedo, Department of Psychology, Spain., Verlet D; Ghent University Faculty of Economics and Business Administration Belgium Ghent University, Faculty of Economics and Business Administration, Belgium.; Statistics Flanders Brussels Belgium Statistics Flanders, Brussels, Belgium., Debeer D; Ghent University Faculty of Psychology and Educational Sciences Research Support Office Belgium Ghent University, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Research Support Office, Belgium., Maeyer J; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Vanderplasschen W; Ghent University Department of Special Needs Education Belgium Ghent University, Department of Special Needs Education, Belgium.
Publikováno v:
Psychosocial intervention [Psychosoc Interv] 2023 Jan 02; Vol. 32 (1), pp. 21-31. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 02 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruce, Julie, Mazuquin, Bruno, Canaway, Alastair, Hossain, Anower, Williamson, Esther, Mistry, Pankaj, Lall, Ranjit, Petrou, Stavros, Lamb, Sarah E, Rees, Sophie, Padfield, Emma, Vidya, Raghavan, Thompson, Alastair M, Lait, C, Hegarty, C, van Laar, M, Harkin, C, Chowdhury, L, Richmond, H, Betteley, L, Srikesavan, C, Newman, M, Moser, J, Tomlins, A, McEvoy, K, Roy, P G, Soulsby, R, Hoar, F, McNicholas, JS, Azmy, I, Mitchell, S, Osborne, C, Donnelly, J, Babu, E, van de Ploeg, N, Sircar, T, Makam, K, McLoughlin, E, Noblet, M, Soumian, S, Thorne, A, Wagstaff, L, Fort, L, Rushton, C, Evans, M, Simpson, A, Ridgeway, L, Pilgrim, D, Graves, L, Jones, K, Holt, J, Ekers, N, McMullen, A, Lindsay, C, Wright, S, Bower, R, Horne, S, Rook, S, Redfern, N, Allen, A, Greenwood, S, Stephenson, A, Conway, R, Edley, C, Pitts, J, Layte, N, Thomas, H, Johnson, C, Heath, A, Beadle, L, Scarisbrick, R, DeBeer, D, Dungey, D, Stokes, Y, Calloway, S, Brown, H, Clarke, N, Daffern, C, Willis, A, Adjei, H, Muthiah, C
Publikováno v:
The BMJ
Objective To evaluate whether a structured exercise programme improved functional and health related quality of life outcomes compared with usual care for women at high risk of upper limb disability after breast cancer surgery. Design Multicentre, pr
Autor:
Weyn S; KU Leuven, Leuven, Belgium., Van Leeuwen K; KU Leuven, Leuven, Belgium., Pluess M; Queen Mary University of London, London, UK., Lionetti F; Queen Mary University of London, London, UK.; University 'G. D'Annunzio' of Chieti-Pescara, Chieti, Italy., Goossens L; KU Leuven, Leuven, Belgium., Bosmans G; KU Leuven, Leuven, Belgium., Van Den Noortgate W; KU Leuven, Leuven, Belgium.; KU Leuven, Kortijk, Belgium.; KU Leuven, imec research group ITEC, Kortrijk, Belgium., Debeer D; KU Leuven, Kortijk, Belgium.; KU Leuven, imec research group ITEC, Kortrijk, Belgium., Bröhl AS; KU Leuven, Leuven, Belgium., Bijttebier P; KU Leuven, Leuven, Belgium.
Publikováno v:
Assessment [Assessment] 2022 Jun; Vol. 29 (4), pp. 607-629. Date of Electronic Publication: 2021 Jan 10.