Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"DeBate, Rita D."'
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior September-October 2013 45(5):450-454
Autor:
DeBate, Rita D., Severson, Herbert H., Cragun, Deborah L., Gau, Jeff M., Merrell, Laura K., Bleck, Jennifer R., Christiansen, Steve, Koerber, Anne, Tomar, Scott L., Brown, Kelli R. McCormack, Tedesco, Lisa A., Hendricson, William
Publikováno v:
Health Education Research, 2013 Jun 01. 28(3), 472-487.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45111092
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2011 Nov 01. 12(6), 797-801.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26738260
Autor:
DeBate, Rita D., Koby, Emily J., Looney, Tamara E., Trainor, John K., Zwald, Marissa L., Bryant, Carol A., McDermott, Robert J.
Publikováno v:
Journal of Community Health, 2011 Feb 01. 36(1), 132-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45437870
Autor:
DeBate, Rita D.1 (AUTHOR) rdebate@health.usf.edu, Petersen, Donna J.2 (AUTHOR), Wathington, Deanna1 (AUTHOR), Wolfe-Quintero, Kate2 (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Public Health. 2015 Supplement, Vol. 105, pS27-S33. 7p. 2 Charts.
Autor:
DeBate, Rita D.1 rdebate@odu.edu, Pyle, Gerald F.2
Publikováno v:
American Journal of Health Studies. 2004, Vol. 19 Issue 3, p138-147. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bleck, Jennifer, DeBate, Rita D.
Publikováno v:
In Eating Behaviors August 2013 14(3):390-393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McDermott, Robert J., Nickelson, Jen, Baldwin, Julie A., Bryant, Carol A., Alfonso, Moya, Phillips, Leah M., DeBate, Rita D.
Publikováno v:
Preventing Chronic Disease
Introduction Obesity among youth is related to a decline in physical activity, and data on physical activity levels among children in elementary and middle schools are limited. Methods We leveraged a community–school district–university partnersh