Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"De Witte N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duppen, Daan, Rossi, Gina, Dierckx, Eva, Hoeyberghs, Lieve, De Donder, Liesbeth, Smetcoren, A-S., Dury, S., De Witte, N., Lambotte, D., Fret, B., Duppen, D., Kardol, M., Verte, D., De Roeck, Ellen, Engelborghs, Sebastiaan, De Deyn, Peter Paul, Van der Elst, M. C. J., De Lepeleire, J., Schoenmakers, B., van der Vorst, A., Zijlstra, G. A. R., Kempen, G. I. J. M., Schols, J. M. G. A.
Publikováno v:
International Psychogeriatrics, 31(6), 767-777. Cambridge University Press
International psychogeriatrics
International psychogeriatrics
Objective:Studies of frailty have tended to focus on adverse outcomes. This study aims to develop a short instrument that identifies a positive outcome, namely, the level of well-being in older adults at risk of frailty.Method:871 older adults (49.4%
Autor:
Lambotte, Deborah, Kardol, Martinus J. M., Schoenmakers, Birgitte, Fret, Bram, Smetcoren, A-S, De Roeck, Ellen E., Van der Elst, Michael, De Donder, Liesbeth, Dury, S., Dierckx, E., Duppen, D., Verte, D., Hoeyberghs, L. J., De Witte, N., Engelborghs, S., De Deyn, P. P., De Lepeleire, J., van der Vorst, A., Zijlstra, G. A. R., Kempen, G. I. J. M., Schols, J. M. G. A.
Publikováno v:
Health and social care in the community
Health & Social Care in the Community, 27(3), 632-641. Wiley
Health & Social Care in the Community, 27(3), 632-641. Wiley
Frail, older care recipients are often thought of as individuals with a decreased mastery of everyday life skills. Various authors have proposed to acknowledge a relational dimension of mastery, defined as the ability to maintain control over one's l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.