Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"De Wit, Dominique"'
Autor:
Aksoy, Ezra, Albarani, Valentina, Nguyen, Muriel, Laes, Jean-Francois, Ruelle, Jean-Louis, De Wit, Dominique, Willems, Fabienne, Goldman, Michel *, Goriely, Stanislas
Publikováno v:
In Blood 1 April 2007 109(7):2887-2893
Autor:
Goriely, Stanislas, Molle, Céline, Nguyen, Muriel, Albarani, Valentina, Haddou, Najate Ouled, Lin, Rongtuan, De Wit, Dominique, Flamand, Véronique, Willems, Fabienne, Goldman, Michel *
Publikováno v:
In Blood 1 February 2006 107(3):1078-1084
Autor:
Goriely, Stanislas, Demonté, Dominique, Nizet, Séverine, De Wit, Dominique, Willems, Fabienne, Goldman, Michel *, Van Lint, Carine
Publikováno v:
In Blood 15 June 2003 101(12):4894-4902
Autor:
De Wit, Dominique, Tonon, Sandrine, Olislagers, Véronique, Goriely, Stanislas, Boutriaux, Michaël, Goldman, Michel, Willems, Fabienne ∗
Publikováno v:
In Journal of Autoimmunity 2003 21(3):277-281
Autor:
De Wit, Dominique, Amraoui, Zoulikha, Vincart, Benoît, Michel, Olivier, Michils, Alain, Van Overvelt, Laurence, Willems, Fabienne, Goldman, Michel
Publikováno v:
In The Journal of Allergy and Clinical Immunology February 2000 105(2) Part 1:346-352
Publikováno v:
Lipschutz, R D, De Wit, D & Lehmann, M 2017, Sustainable Cities, Sustainable Universities : Re-Engineering the Campus of Today for the World of Tomorrow . in Handbook of Theory and Practice of Sustainable Development in Higher Education . Springer, World Sustainability Series, no. 1, vol. 2, pp. 3-16 . https://doi.org/10.1007/978-3-319-47889-0
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec9029ddc2ebeb6920767a61edbb89ef
https://vbn.aau.dk/da/publications/c28eca0c-5543-4501-ba93-ab6ffd0be4c1
https://vbn.aau.dk/da/publications/c28eca0c-5543-4501-ba93-ab6ffd0be4c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of Theory & Practice of Sustainable Development in Higher Education: Volume 2; 2017, p3-16, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.