Zobrazeno 1 - 10
of 1 066
pro vyhledávání: '"De Vreese, Claes"'
Valid and reliable measurement of media and communication exposure is crucial for communication science, psychology, political science, sociology, pedagogy, economics, and law, and the practitioners in media, communication, and information. At the sa
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92632
Autor:
Andersen, Kim, Ohme, Jakob, Bjarnøe, Camilla, Bordacconi, Mats Joe, Albæk, Erik, De Vreese, Claes H
"This book investigates news use patterns among five different generations in a time where digital media create a multi-choice media environment. The book introduces a new model – The EPIG Model (Engagement-Participation-Information*Generation) –
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/42390
The purpose of this concluding chapter is two-fold. On the one hand, we want to tease out and summarize the key fi ndings of the diff erent chapters. What do these studies tell us, collectively? On the other hand, we want to extrapolate from these fi
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/24976
First, the authors in this collection begin with the assumption that populism can only be fully understood if the role played by communication and the media is taken seriously. Second, the authors in this volume argue that our understanding of populi
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/24977
Autor:
Lecheler, Sophie, De Vreese, Claes H.
"News Framing Effects is a guide to framing effects theory, one of the most prominent theories in media and communication science. Rooted in both psychology and sociology, framing effects theory describes the ability of news media to influence people
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/46163
Autor:
Bernstein, Abraham, de Vreese, Claes, Helberger, Natali, Schulz, Wolfgang, Zweig, Katharina, Baden, Christian, Beam, Michael A., Hauer, Marc P., Heitz, Lucien, Jürgens, Pascal, Katzenbach, Christian, Kille, Benjamin, Klimkiewicz, Beate, Loosen, Wiebke, Moeller, Judith, Radanovic, Goran, Shani, Guy, Tintarev, Nava, Tolmeijer, Suzanne, van Atteveldt, Wouter, Vrijenhoek, Sanne, Zueger, Theresa
Publikováno v:
Dagstuhl Perspectives Workshop: Diversity, Fairness, and Data-Drives Personalization in (News) Recommender Systems, Dagstuhl Manifestos (2021), Vol. 9, Issue 1, pp. 43-61
News diversity in the media has for a long time been a foundational and uncontested basis for ensuring that the communicative needs of individuals and society at large are met. Today, people increasingly rely on online content and recommender systems
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.09495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.