Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"De Villiers, F P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Tropical Paediatrics. Dec2003, Vol. 23 Issue 4, p309-312. 4p.
Publikováno v:
South African Medical Journal; Vol 91, No 8 (2001)
Objective. In South Africa, rapid urbanisation has increased the risk of childhood asthma. This report reviews the pattern of asthma admissions to the Paediatric Department of Ga-Rankuwa Hospital, South Africa, from 1986 to 1996. Design. Inpatient ad
Publikováno v:
South African Journal of Child Health, Volume: 10, Issue: 2, Pages: 111-115, Published: JUL 2016
BACKGROUND: Iron deficiency anaemia (IDA) is a preventable cause of cognitive impairment and other negative effects on the academic potential of learners. OBJECTIVES: To determine the local prevalence of IDA among grade 2 learners in a resource-poor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::623f25f272869b9635a7840ed503654e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1999-76712016000200005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1999-76712016000200005&lng=en&tlng=en
Autor:
de Villiers, F P R
Publikováno v:
SAMJ: South African Medical Journal, Volume: 105, Issue: 5, Pages: 397-399, Published: MAY 2015
BACKGROUND: Coping with diabetes control is difficult for newly diagnosed and experienced patients alike. Children with diabetes face severe challenges, as they may not yet have attained the necessary cognitive, fine motor or psychosocial skills requ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::caab2782685ad70eb4cb8197ed564b26
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-95742015000500028&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-95742015000500028&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.