Zobrazeno 1 - 10
of 348
pro vyhledávání: '"De Smet, I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Natalia Nikonorova, Lanxin Li, Shanshuo Zhu, Fonseca de Lima Cf, Kris Vissenberg, De Smet I, Jiri Friml, Peter Morris, Tom Beeckman, Evan Murphy, Lam Dai Vu, Xiangpei Kong, De Rop G, Zhaojun Ding, Daria Balcerowicz, van de Cotte B
Auxin plays a dual role in growth regulation and, depending on the tissue and concentration of the hormone, it can either promote or inhibit division and expansion processes in plants. Recent studies revealed that, beyond transcriptional reprogrammin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0acbf75cab0a9bb1b3cc1a35274ae979
https://doi.org/10.1101/2021.03.04.433936
https://doi.org/10.1101/2021.03.04.433936
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.