Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"De Koning B"'
Autor:
Olde Keizer, Richelle A.C.M., Marouane, Abderrahim, Kerstjens-Frederikse, Wilhelmina S., Deden, A. Chantal, Lichtenbelt, Klaske D., Jonckers, Tinneke, Vervoorn, Marieke, Vreeburg, M., Henneman, Lidewij, de Vries, Linda S., Sinke, Richard J., Pfundt, Rolph, Stevens, Servi J.C., Andriessen, Peter, van Lingen, Richard A., Nelen, Marcel, Scheffer, Hans, Stemkens, Daphne, Oosterwijk, Cor, van Amstel, Hans Kristian Ploos, de Boode, W. P., van Zelst-Stams, W., Frederix, Geert W.J., Vissers, L. E.L.M., Henneman, L., van Haelst, M. M., Sistermans, E. A., Cornel, M. C., Misra-Isrie, M., Mannens, M. M.A.M., Waisfisz, Q., van Hagen, J. M., Brooks, A. S., Barakat, T. S., Hoefsloot, E. H., van Lingen, R. A., Ruivenkamp, C. A.L., Koene, S., Rutten, J. W., de Koning, B., Stevens, S. J.C., van den Wijngaard, A., Stegmann, A. P.A., Deden, A. C., Rodenburg, W., Sinke, R. J., van der Velde, K. J., de Vries, L. S., Frederix, G. W.J., Oegema, R.
Publikováno v:
European Journal of Pediatrics. Springer-Verlag
The introduction of rapid exome sequencing (rES) for critically ill neonates admitted to the neonatal intensive care unit has made it possible to impact clinical decision-making. Unbiased prospective studies to quantify the impact of rES over routine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::afa0a389c2188bae2fdfdb912053777e
https://pure.eur.nl/en/publications/332deff0-c7c2-4a97-938a-ef7ebdefafe3
https://pure.eur.nl/en/publications/332deff0-c7c2-4a97-938a-ef7ebdefafe3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogiek; 2022, Vol. 42 Issue 2, p164-182, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Sharon, De Koning, B, Agostinho, S, Tindall-Ford, S, Chandler, P, Paas, Fred, Mayer, R.E., Fiorella, L.
Publikováno v:
The Cambridge handbook of multimedia learning 2nd edition
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c97b9b6eb6e2f5fdec9bfae3877a08e6
https://pure.eur.nl/en/publications/1d3d35ba-af75-4caf-b1e9-4589a6c30f5e
https://pure.eur.nl/en/publications/1d3d35ba-af75-4caf-b1e9-4589a6c30f5e
Autor:
Veldscholte, K., Eveleens, R., Hulst, J., de Jonge, R., de Koning, B., Vanhorebeek, I., Gunst, J., Casaer, M., van den Berghe, G., Joosten, K., Verbruggen, S.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN April 2023 54:670-670