Zobrazeno 1 - 10
of 441
pro vyhledávání: '"De Hoog, M."'
Autor:
Albrecht, M., de Jonge, R.C.J., Dulfer, K., Van Gils-Frijters, A.P.J.M., de Hoog, M., Hunfeld, M., Kammeraad, J.A.E., Moors, X.R.J., Nadkarni, V.M., Buysse, C.M.P.
Publikováno v:
In Resuscitation January 2024 194
Autor:
Jonker, L, Linde, K J, de Boer, A R, Ding, E, Zhang, D, de Hoog, M L A, Herfst, S, Heederik, D J J, Fraaij, P L A, Bluyssen, P M, Wouters, I M, Bruijning-Verhagen, P C J L
INTRODUCTION: Our aim was to gain insight into the effect of COVID-19 measures on SARS-CoV-2 incidence in secondary schools and the association with classroom CO 2 concentration and airborne contamination. METHODS: Between October 2020-June 2021, 18
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::d7d687b068677d8ba95e133148f6926b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, 18(2 February):e0277489
PLoS ONE, 18(2):e0277489. Public Library of Science
PLoS ONE, 18(2):e0277489. Public Library of Science
Background Physicians increasingly show symptoms of burnout due to the high job demands they face, posing a risk for the quality and safety of care. Job and personal resources as well as support interventions may function as protective factors when d
Autor:
Jonker, L., Linde, K. J., de Boer, A. R., Ding, E., Zhang, D., de Hoog, M. L. A., Herfst, S., Heederik, D. J. J., Fraaij, P. L. A., Bluyssen, P. M., Wouters, I. M., Bruijning-Verhagen, P. C. J. L.
Additional file 1: Box S1. Survey baseline characteristics school. Box S2. Survey school-initiated COVID-19 measures. Table S1. National COVID-19 policy during the study period (October 2020 – June 2021) for each lockdown period. Table S2. School-i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21b4eff1e00d0b738df55970201aebd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.