Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"De Graaff, R."'
Publikováno v:
Handboek Vreemdetalendidactiek: Vertrekpunten, vaardigheden, vakinhoud, 127-138
STARTPAGE=127;ENDPAGE=138;TITLE=Handboek Vreemdetalendidactiek
STARTPAGE=127;ENDPAGE=138;TITLE=Handboek Vreemdetalendidactiek
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::11a40a883efd35ad2e6d6d60274642a5
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/ict(edc9a607-828c-46e9-97e1-4729710051d3).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/ict(edc9a607-828c-46e9-97e1-4729710051d3).html
Publikováno v:
DuJAL-Dutch Journal of Applied Linguistics, 7(2), 122. John Benjamins
Dutch Journal of Applied Linguistics
Dutch Journal of Applied Linguistics
The Netherlands is often held up an example of a ‘success story’ in terms of practices and research regarding the teaching and learning of subject content in a second language (de Graaff & van Wilgenburg, 2015;Pérez-Cañado, 2012). Nearly 30 yea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b24dd67a77e6fb9047b285c6b37e832f
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/376586
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/376586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Onrechtmatige Daad: aansprakelijkheid voor zaken
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::63cede0245e9f90b2b977384ae680ad3
https://research.vu.nl/en/publications/a8ae8677-8182-4c84-a90b-a4a74f4f98f3
https://research.vu.nl/en/publications/a8ae8677-8182-4c84-a90b-a4a74f4f98f3
Autor:
Swart, Fenna, de Graaff, R., Onstenk, Jeroen, Knezic, Dubravka, LS Didactiek moderne vreemde talen, ILS L&E
Publikováno v:
Teachers and Teaching: Theory and Practice, 24(2), 166. Taylor & Francis
Teachers and Teaching, 24(2), 166-182. Taylor and Francis
Teachers and Teaching, 24(2), 166-182. Taylor and Francis
This paper describes teacher educators’ understanding of language for classroom communication in higher education. We argue that teacher educators who are aware of their personal practical knowledge of language have a better understanding of their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a249c9bafdf7be642b9c7c122bd95ad8
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359856
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359856
Autor:
de Graaff, R, Keijzer, Titiaan, de Kluiver, CC, Samadi, M, de Graaff, R., Keijzer, T.A., de Kluiver, C.C., Samadi, M.
Publikováno v:
Rechtsvorming door de Hoge Raad, 11-15
STARTPAGE=11;ENDPAGE=15;TITLE=Rechtsvorming door de Hoge Raad
STARTPAGE=11;ENDPAGE=15;TITLE=Rechtsvorming door de Hoge Raad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0b55adb1a92fb3f6470519f1d686adfa
https://pure.eur.nl/en/publications/28bd213d-4877-4b7e-a28a-3a8d839a0937
https://pure.eur.nl/en/publications/28bd213d-4877-4b7e-a28a-3a8d839a0937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rechtsvorming door de Hoge Raad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e606b274e17c40f41314fb653e9ef689
https://pure.eur.nl/en/publications/4c12c5e3-17e9-4d08-ba6a-47467453ba6b
https://pure.eur.nl/en/publications/4c12c5e3-17e9-4d08-ba6a-47467453ba6b