Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"De Dominicis, Stefano"'
Autor:
Stancu, Alexandra, Ariccio, Silvia, De Dominicis, Stefano, Cancellieri, Uberta Ganucci, Petruccelli, Irene, Ilin, Corina, Bonaiuto, Marino
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction December 2020 51
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 8, Iss 8, p e15947 (2020)
BackgroundEcological momentary assessment (EMA) enables individuals to self-report their subjective momentary physical and emotional states. However, certain conditions, including routine observable behaviors (eg, moods, medication adherence) as well
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1cb7f2fe242442c9264f71815ec0c8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology December 2016 48:33-53
Publikováno v:
De Dominicis, S & Stelter, R 2023, ' A new purpose for Socratic questioning in coaching ', Philosophy of Coaching: An International Journal, vol. 8, no. 1, pp. 21-32 . < https://philosophyofcoaching.org/v8i1/03.pdf >
Socratic questioning in coaching is a dialectic method, whose object is to bring to light the objective ‘truth’ behind a given matter, using questions that unveil what is implicitly known or disentangle the contradictions of a person’s beliefs.
Autor:
De Dominicis, Stefano, Fornara, Ferdinando, Ganucci Cancellieri, Uberta, Twigger-Ross, Clare, Bonaiuto, Marino
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology September 2015 43:66-78
Autor:
Bonaiuto, Marino, Caddeo, Pierluigi, Carrus, Giuseppe, De Dominicis, Stefano, Maroni, Barbara, Bonnes, Mirilia
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2012, Vol. 17, Issue 4, pp. 462-482.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13563281211274158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.