Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"De Deyne, S."'
People undergo many idiosyncratic experiences throughout their lives that may contribute to individual differences in the size and structure of their knowledge representations. Ultimately, these can have important implications for individuals' cognit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f6b8c746b2fdb3ec61b2c0f4a9539a14
https://doi.org/10.31234/osf.io/z3ebt
https://doi.org/10.31234/osf.io/z3ebt
Autor:
Wulff, D. U., De Deyne, S., Jones, M. N., Mata, R., Austerweil, J., Baayen, R. H., Balota, D. A., Baronchelli, A., Brysbaert, M., Cai, Q., Dennis, S., Hills, T. T., Kenett, Y. N., Keuleers, E., Marelli, M., Pakhomov, S. V., Ramscar, M., Schooler, L. J., Shing, Y. L., da Souza, A. S., Siew, C. S. Q., Storms, G., Verissimo, J., Aging Lexicon Consortium, .
Publikováno v:
Trends in Cognitive Sciences
TRENDS IN COGNITIVE SCIENCES
TRENDS IN COGNITIVE SCIENCES
The field of cognitive aging has seen considerable advances in describing the linguistic and semantic changes that happen during the adult life span to uncover the structure of the mental lexicon (i.e., the mental repository of lexical and conceptual
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.