Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"De Checchi, Kévin"'
Autor:
Bächtold, Manuel, Papet, Jacqueline, Asensio, Dominique Barbe, Borne, Sandra, De Checchi, Kévin, Jeziorski, Agnieszka, Gabriel, Philippe, Cassignol, Florence
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p1135-1158, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Checchi, Kévin
Publikováno v:
Education. Université Montpellier, 2021. Français. ⟨NNT : 2021MONTS035⟩
As future citizens, developing students’ critical thinking skills is a major challenge for our societies. Indeed, to have a critical mind allows students to take part in debates on Socio-Scientific Questions (SSQ) in an informed way. This critical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::612dea40fce579250f07ecfba00207c7
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03371644/file/DE_CHECCHI_2021_archivage.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03371644/file/DE_CHECCHI_2021_archivage.pdf
Autor:
Barbier, Charlotte, de Checchi, Kévin
Publikováno v:
Science and You
Science and You, Nov 2021, Metz, France
Science and You, Nov 2021, Metz, France
Critical thinking education has recently become a major issue in educational fields, from school teaching to scientific communication. But what is critical thinking? Which elements, concepts and/or practices fall under this notion? Which concrete gui
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f8a2edbf14b2280baa2359dc2d91b7cc
https://hal.science/hal-03688505
https://hal.science/hal-03688505