Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"De Cannière, Marie Hélène"'
Publikováno v:
Journal of Business and Psychology, 2010 Mar 01. 25(1), 87-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40605747
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2009 62(1):82-92
Autor:
Abad, Juan Carlos Gázquez1 jcgazque@ual.es, de Cannière, Marie Hélène2
Publikováno v:
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC. mar2010, Vol. 14 Issue 1, p57-89. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Relationship Marketing; 2003, Vol. 2 Issue 1/2, p69, 15p
Autor:
Akar, Ezgi1 ezgi.akar@boun.edu.tr, Dalgic, Tevfik2
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. May2018, Vol. 37 Issue 5, p473-487. 15p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Autor:
Burnham, Thomas A.1 thomasburnham@unr.edu, Leary, R. Bret1 rleary@unr.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Fall2018, Vol. 26 Issue 4, p368-389. 22p. 3 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
De Keyzer, Freya1 (AUTHOR) Freya.DeKeyzer@uantwerpen.be, Dens, Nathalie2 (AUTHOR), De Pelsmacker, Patrick3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Interactive Advertising. 2015, Vol. 15 Issue 2, p124-134. 11p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
International Review of Retail, Distribution & Consumer Research; Jul2016, Vol. 26 Issue 3, p272-303, 32p