Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Daycare centres"'
Autor:
Eunice Damilola Wilkie, Jude Oluwapelumi Alao, Toyosi Teniola Sotala, Anthonia Olufunke Oluduro
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Daycare centres play a critical role in early childhood development but are high-risk environments for infectious disease transmission due to close physical contact, shared toys, inadequate hygiene, and poor ventilation. These ris
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7905102eb39b4c92bbb60b249ad19b92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1256521
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vuyisile Msila
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 1, Iss 1, Pp e1-e20 (2014)
This study explored the experiences of young black African preschoolers as well as their parents’ perceptions towards their mother tongue. It investigated the factors that influence black African parents to prefer English over their indigenous lang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a76b5a0abdb14b16bb034a8e18fbdf2e
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Este artigo aborda o conceito de educador suficientemente bom. Tal construção teórica parte da releitura winnicottiana dos indicadores da metodologia IRDI (Indicadores de Risco para o Desenvolvimento Infantil). Assim, buscar-se-á compreender de q
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::586c1d457e7ea21b5ef3c43fc22f18d2
Publikováno v:
Sekki, T, Andelin, M, Airaksinen, M & Saari, A 2016, ' Consideration of energy consumption, energy costs, and space occupancy in Finnish daycare centres and school buildings ', Energy and Buildings, vol. 129, pp. 199-206 . https://doi.org/10.1016/j.enbuild.2016.08.015
The building sector contributes up to 30% of global annual greenhouse gas emissions and consumes up to 40% of all energy. Failure to encourage energy-efficiency and low-carbon in new builds or retrofitting will lock countries into the disadvantages o
Impact of building usage and occupancy on energy consumption in Finnish daycare and school buildings
Publikováno v:
Sekki, T, Airaksinen, M & Saari, A 2015, ' Impact of building usage and occupancy on energy consumption in Finnish daycare and school buildings ', Energy and Buildings, vol. 105, pp. 247-257 . https://doi.org/10.1016/j.enbuild.2015.07.036
The facility strategy of the City of Espoo emphasises improvements in the energy efficiency and efficient use of buildings. The design phase of a building is crucial and when the building is in operation, it is crucial to use control systems correctl