Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Day, Rhiannon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Day, Rhiannon E.1 (AUTHOR), Bridge, Gemma2 (AUTHOR) glbridge1@hotmail.co.uk, Austin, Kate1 (AUTHOR), Ensaff, Hannah3 (AUTHOR), Christian, Meaghan S.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 5/19/2022, Vol. 22 Issue 1, p1-14. 14p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::68040c2d3f0e54c05b9fce4af9a59a21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Vitamin D and your child. Questionnaire developed for this research study (DOCX 37 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2bce06942e7384ba887f8e7eb9b59edb
Healthy lifestyle programmes/initiatives used by schools to target nutrition and physical activity behaviour change. Table of healthy lifestyle programmes or initiatives implemented at schools to target nutrition and physical activity behaviour chang
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::621e03add42898d187c3e0ad4acd87f7
Interview topic guides for school and programme staff. Interview topic guides; questions for stakeholders. (DOCX 18 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aa82ae616f874b0ab2ff2b763619cc9d
Additional file 1. The delivery of the PhunkyFoods programme within each Intervention school: mode of delivery and types of resources used. Rating of online resources from 1 to 5 (1 = very poor, 2 = poor, 3 = acceptable, 4 = good, 5 = very good) were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01fcbdcda0689b3ede00daed66650d26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.