Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Dawson, Clare"'
Autor:
Dawson, Clare
Publikováno v:
The Furrow, 2008 Jun 01. 59(6), 366-368.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27665767
Autor:
Dawson, Clare, Lyons, Howard
Publikováno v:
British Food Journal, 2003, Vol. 105, Issue 6, pp. 380-394.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00070700310481739
Autor:
Evans, Sheila, Dawson, Clare
The value of students publicly sharing and discussing their solutions to unstructured problems is widely recognized. This can, however, be pedagogically challenging. The solutions may be partial, unclear and unpredictable. For many teachers, particul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::40b8aff3d1e41432a211a94c0752aed7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DAWSON, CLARE
Publikováno v:
Life of the Spirit (1946-1964), 1963 Oct 01. 18(205), 142-147.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43706278
Autor:
DAWSON, CLARE
Publikováno v:
Life of the Spirit (1946-1964), 1961 Aug 01. 16(182), 87-91.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43705853
Autor:
Dawson, Clare
Publikováno v:
Life of the Spirit (1946-1964), 1961 Jan 01. 15(175), 317-323.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43705674
Autor:
DAWSON, CLARE
Publikováno v:
Life of the Spirit (1946-1964), 1963 Feb 01. 17(198), 337-341.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43706159
Autor:
DAWSON, CLARE
Publikováno v:
Life of the Spirit (1946-1964), 1962 Jun 01. 16(191), 526-531.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43706051
Schools, districts and inspectorates routinely use non-specialists to observe lessons for accountability and professional development purposes. However, there is little empirical research on how well non-specialists observe lessons. We describe two p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______227::666b78a80d0f8a3f26d1a4e7b80193ec
http://eprints.nottingham.ac.uk/32186/
http://eprints.nottingham.ac.uk/32186/