Zobrazeno 1 - 10
of 377
pro vyhledávání: '"Davis, Melinda M"'
Autor:
Davis, Melinda M.1,2,3 (AUTHOR), Coury, Jennifer1 (AUTHOR) coury@ohsu.edu, Sanchez, Victoria1 (AUTHOR), Kenzie, Erin S.1,3 (AUTHOR), Hiebert Larson, Jean1 (AUTHOR), Barnes, Chrystal1 (AUTHOR), McCormack, James L.1 (AUTHOR), Durr, Robert1 (AUTHOR), Weekley, Tiffany1 (AUTHOR), Robbins, Alissa4 (AUTHOR), Singh, Maya5 (AUTHOR), Hatch, Brigit A.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 11/12/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Kenzie, Erin S., Wakeland, Wayne, Jetter, Antonie, Lich, Kristen Hassmiller, Seater, Mellodie, Gunn, Rose, Davis, Melinda M.
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning April 2024 103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In AJPM Focus December 2022 1(2)
Autor:
Hicklin, Karen, O'Leary, Meghan C., Nambiar, Siddhartha, Mayorga, Maria E., Wheeler, Stephanie B., Davis, Melinda M., Richardson, Lisa C., Tangka, Florence K.L., Lich, Kristen Hassmiller
Publikováno v:
In Preventive Medicine September 2022 162
Autor:
Morasco, Benjamin J, Pal, Natassja, Ono, Sarah S, McPherson, Sterling M, Lynch, Frances L, Dickerson, John F, Dobscha, Steven K, Krebs, Erin E, Makris, Una E, Mixon, Amanda S, Maloy, Patricia, Davis, Melinda M, Lovejoy, Travis I
Publikováno v:
Pain Medicine; 2024 Supplement, Vol. 25, pS91-S98, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Melinda M
Publikováno v:
Doctoral Dissertations.
To counteract the relative isolation and increasing de-valuation of the social foundations of education within teacher preparation programs in colleges of education in the United States, the purpose of this study was to contextualize the multi-facete
Externí odkaz:
http://trace.tennessee.edu/utk_graddiss/373