Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Davis, Marcus"'
Autor:
Darnet, Sylvain, Dragalzew, Aline C., Amaral, Danielson B., Sousa, Josane F., Thompson, Andrew W., Cass, Amanda N., Lorena, Jamily, Pires, Eder S., Costa, Carinne M., Sousa, Marcos P., Fröbisch, Nadia B., Oliveira, Guilherme, Schneider, Patricia N., Davis, Marcus C., Braasch, Ingo, Schneider, Igor
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Jul . 116(30), 15106-15115.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26848334
Autor:
Tulenko, Frank J., Massey, James L., Holmquist, Elishka, Kigundu, Gabriel, Thomas, Sarah, Smith, Susan M. E., Mazan C., Sylvie, Davis, Marcus C.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2017 May . 284(1855), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44683400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This page houses the data and syntax for three projects that are all related to understanding U.S. adults' attitudes towards rodenticide use: 1. Rodenticide Close-ended Poll: Respondents indicated their support or opposition for various types of legi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bafdd2644b9897e2a0a89f95d4062f53
Autor:
Smith, Moya M., Johanson, Zerina, Butts, Thomas, Ericsson, Rolf, Modrell, Melinda, Tulenko, Frank J., Davis, Marcus C., Fraser, Gareth J.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2015 Apr . 282(1805), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43600786
Autor:
Davis, Marcus C.
Publikováno v:
Integrative and Comparative Biology, 2013 Aug 01. 53(2), 224-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26369384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Marcus
Today's fast evolving environment makes it all the more crucial for children to be able to learn new things and adapt. Understanding how to foster learning and memory is a key part of that. With that in mind, the aim of this study is to better distin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1400::a3540a4eb2bfcf1468b2686d2741dcab
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:156629
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:156629