Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Davin, Kristin"'
Autor:
Dornburg, Alex, Davin, Kristin
The advent of generative AI models holds tremendous potential for aiding teachers in the generation of pedagogical materials. However, numerous knowledge gaps concerning the behavior of these models obfuscate the generation of research-informed guida
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Assessing Writing April 2022 52
Publikováno v:
Foreign Language Annals; Fall2024, Vol. 57 Issue 3, p634-653, 20p
Publikováno v:
Journal of Teacher Education; Sep2024, Vol. 75 Issue 4, p412-423, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davin, Kristin Johnson
Although researchers have begun to explore the implementation of dynamic assessment (DA) with foreign language learners, few of these studies have occurred in the language classroom. Whereas DA is typically implemented in dyads, promising research in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2019 Jul 01. 103(2), 443-458.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45172010