Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Davila, Paula"'
Publikováno v:
In Revista de psiquiatría y salud mental (English Edition) July-September 2012 5(3):167-172
Publikováno v:
In Revista de psiquiatría y salud mental (Barcelona) July-September 2012 5(3):167-172
Autor:
Caqueo-Urízar, Alejandra, Gutiérrez-Maldonado, José, Ferrer-García, Marta, Fernández-Dávila, Paula
Publikováno v:
In Revista de psiquiatría y salud mental (English Edition) April-June 2012 5(2):121-126
Autor:
Caqueo-Urízar, Alejandra, Gutiérrez-Maldonado, José, Ferrer-García, Marta, Fernández-Dávila, Paula
Publikováno v:
In Revista de psiquiatría y salud mental (Barcelona) April-June 2012 5(2):121-126
Autor:
Santarnecchi, Emiliano, Khanna, Arjun R., Musaeus, Christian S., Benwell, Christopher S. Y., Davila, Paula, Farzan, Faranak, Matham, Santosh, Pascual-Leone, Alvaro, Shafi, Mouhsin M., Connor, Ann, Plessow, Franziska, Almquist, Jessamy, Dillard, Michael, Orhan, Umut, Mathan, Santosh, Mckanna, James, Erdogmus, Deniz, Pavel, Misha, Brem, Anna-Katharine, Kadosh, Roi Cohen, Yeung, Nick, Kimball, Garrett, Myers, Eben
The neurobiological correlates of human fluid intelligence (Gf) remain elusive. Here, we demonstrate that spatiotemporal dynamics of EEG activity correlate with baseline measures of Gf and with its modulation by cognitive training. EEG dynamics were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a4be5694272b86f6baba15f5f4b74fc5
http://hdl.handle.net/11365/1040265
http://hdl.handle.net/11365/1040265
Autor:
Posada García, Celia, Dávila, Paula, Batalla, Ana, Abalde, María Teresa, Caparrini, Ana M., de la Torre, Carlos
Publikováno v:
In Piel. Formación continuada en dermatología December 2012 27(10):552-554
Autor:
Posada, Celia, De la Torre, Carlos, Dávila, Paula, Rosón, Elena, Alcázar, Juan, Pardavila, Rosa M.
Publikováno v:
In Piel. Formación continuada en dermatología 2011 26(9):446-450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.