Zobrazeno 1 - 10
of 2 584
pro vyhledávání: '"Davidson, P J"'
Autor:
Smith, Griffin Dietz, Prasad, Siddhartha, Davidson, Matt J., Findlater, Leah, Shapiro, R. Benjamin
Much of early literacy education happens at home with caretakers reading books to young children. Prior research demonstrates how having dialogue with children during co-reading can develop critical reading readiness skills, but most adult readers ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.03889
Autor:
Tseng, Tiffany, Davidson, Matt J., Morales-Navarro, Luis, Chen, Jennifer King, Delaney, Victoria, Leibowitz, Mark, Beason, Jazbo, Shapiro, R. Benjamin
Machine learning (ML) models are fundamentally shaped by data, and building inclusive ML systems requires significant considerations around how to design representative datasets. Yet, few novice-oriented ML modeling tools are designed to foster hands
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.09088
Autor:
Chung, Moo K., Azizi, Tahmineh, Hanson, Jamie L., Alexander, Andrew L., Davidson, Richard J., Pollak, Seth D.
Childhood maltreatment may adversely affect brain development and consequently influence behavioral, emotional, and psychological patterns during adulthood. In this study, we propose an analytical pipeline for modeling the altered topological structu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.05908
Background The COVID-19 pandemic has increased mental distress globally. The proportion of people reporting anxiety is 26%, and depression is 34% points. Disentangling associational and causal contributions of behavior, COVID-19 cases, and economic d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.11564
Webs are combinatorial diagrams used to encode homomorphisms between representations of Lie (super)algebras and related objects. This paper extends the theory of webs to the quantum group of type Q. We define a monoidal supercategory of quantum type
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.00663
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.