Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Davidson, Eliza J"'
Autor:
Davidson, Eliza J., Broadnax, Dominique V., Dozier, Mary E., Pittman, James O.E., Ayers, Catherine R.
Publikováno v:
In Journal of Obsessive-Compulsive and Related Disorders January 2021 28
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 November 2020 276:191-196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayers, Catherine R., Pittman, James O.E., Davidson, Eliza J., Dozier, Mary E., Mayes, Tina L., Almklov, Erin
Publikováno v:
In Journal of Obsessive-Compulsive and Related Disorders October 2019 23
Autor:
Davidson, Eliza J., Taylor, Charles T., Ayers, Catherine R., Quach, Natalie E., Tu, Xin M., Lee, Ellen E.
Publikováno v:
In The American Journal of Geriatric Psychiatry June 2022 30(6):678-685
Autor:
Pittman, James OE, Davidson, Eliza J, Dozier, Mary E, Blanco, Brian H, Baer, Kylie A, Twamley, Elizabeth W, Mayes, Tina L, Sommerfeld, David H, Lagare, Tiffany, Ayers, Catherine R
Publikováno v:
International psychogeriatrics, vol 33, iss 9
ObjectivesThe objective of this paper was to examine the implementation and effectiveness of a community-based intervention for hoarding disorder (HD) using Cognitive Rehabilitation and Exposure/Sorting Therapy (CREST).DesignThis was a mixed-method,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ca5f807bab19792f7c53d6beefe473da
https://escholarship.org/uc/item/974354h5
https://escholarship.org/uc/item/974354h5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.