Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"David W. Beach"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Research. 34:154-163
Using as a point of departure previous work in marketing on optimal concept selection that utilizes product attribute-based customer preference and product cost models, the authors consider the concept selection stage of a new product development pro
Autor:
D.B. DeBra, David W. Beach, M. Roberts, W. Vance, A. Pen˜a Doll, Paolo Bosetti, K. Ting, E. Cooper, J. Denby, M. Albonico, S. Loh
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The paper presents a project-based course on Precision Engineering. During the course, the students have lectures and five labs in the beginning five weeks of the course, during which time they also choose a project from a set of proposals to illustr
Publikováno v:
Notes. 55:85
Autor:
David W. Beach
Publikováno v:
Music Theory Spectrum. 1:7-22
Publikováno v:
Notes. 22:1118
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.