Zobrazeno 1 - 10
of 719
pro vyhledávání: '"David F. Treagust"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neja Benedetič
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 8, Iss 1 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8b7bfed5ffc48ff8517dfea72428ebb
Autor:
Backe, Randall K.
Publikováno v:
The Quarterly Review of Biology, 1997 Mar 01. 72(1), 118-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3036912
Autor:
Sellers, LaRue
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2004 Nov 01. 34(3), 60-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berk, Diane
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 1996 Nov 01. 3(3), 157-157.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41196680
Autor:
Paul, Clyde
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 1996 Oct 01. 89(7), 606-608.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27969929
Autor:
Ann M. Novak, David F. Treagust
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
Abstract We explore how students developed an integrated understanding of scientific ideas and how they applied their understandings in new situations. We examine the incremental development of 7th grade students’ scientific ideas across four itera
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c87cddf82ea471eae324144c34a1de4
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 2, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
Abstract Although there have been many investigations of the social, motivational, and emotional aspects of conceptual change, there have been few studies investigating the intersection of these factors with cognitive aspects in the regular classroom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40122057b9cd4021a500a1a28856ddf0
Autor:
Jianye Wei, David F. Treagust, Mauro Mocerino, Anthony D. Lucey, Marjan G. Zadnik, Euan D. Lindsay
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 1, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
Abstract This paper reviews the ways in which interactions have been studied, and the findings of such studies, in science education in both face-to-face and remote laboratories. Guided by a systematic selection process, 27 directly relevant articles
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fa1ca56be454529a6e7918f5e443c07