Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Davahli, Mohammad Reza"'
Autor:
Fiok, Krzysztof, Karwowski, Waldemar, Gutierrez, Edgar, Davahli, Mohammad Reza, Wilamowski, Maciej, Ahram, Tareq, Al-Juaid, Awad, Zurada, Jozef
The performance of text classification methods has improved greatly over the last decade for text instances of less than 512 tokens. This limit has been adopted by most state-of-the-research transformer models due to the high computational cost of an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.07225
Autor:
Davahli, Mohammad Reza
Artificial intelligence (AI) has been used to advance different fields, such as education, healthcare, and finance. However, the application of AI in the field of project management (PM) has not progressed equally. This paper reports on a systematic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.12262
Autor:
Davahli, Mohammad Reza1 (AUTHOR) mohammadreza.davahli@ucf.edu, Karwowski, Waldemar1 (AUTHOR), Fiok, Krzysztof1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/6/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davahli, Mohammad Reza
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations, 2020-
In December 2019, China announced the breakout of a new virus identified as coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19), which soon grew exponentially and became a global pandemic. Despite strict actions to mitigate the spread of the virus in various countries
Externí odkaz:
https://stars.library.ucf.edu/etd2020/848
https://stars.library.ucf.edu/context/etd2020/article/1847/viewcontent/CFE0008819.pdf
https://stars.library.ucf.edu/context/etd2020/article/1847/viewcontent/CFE0008819.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.