Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Dautel, Jocelyn B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development, 2018 Sep 01. 89(5), 1752-1767.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046808
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2017 164:178-191
Autor:
Nic Craith, Isabelle, Corbett, Bethany, Tomašić Humer, Jasmina, Tomovska Misoska, Ana, Maloku, Edona, Dautel, Jocelyn B., Taylor, Laura K.
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology; Jan/Feb2024, Vol. 34 Issue 1, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dautel, Jocelyn B.1 (AUTHOR) jocelyn.dautel@qub.ac.uk, Maloku, Edona2 (AUTHOR) exmcad@rit.edu, Tomovska Misoska, Ana3 (AUTHOR) tomovska@uacs.edu.mk, Taylor, Laura K.4 (AUTHOR) laura.taylor@ucd.ie
Publikováno v:
Journal of Cognition & Culture. 2020, Vol. 20 Issue 5, p373-402. 30p.
Autor:
Dautel, Jocelyn B.
Publikováno v:
Dautel, J B 2020, ' Applying a collective academic supervision model to the undergraduate dissertation ', Psychology Teaching Review, vol. 26, no. 1, pp. 18-26 . < https://shop.bps.org.uk/psychology-teaching-review-vol-26-no-1-2020 >
Despite the significance of the undergraduate dissertation both in student learning, and in staff workload, there is little discussion of best practice in research supervision. The majority of undergraduate students embark on an independent research