Zobrazeno 1 - 10
of 927
pro vyhledávání: '"Daumiller, M."'
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2023 72
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences October-December 2020 83-84
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2019 72:92-102
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2019 72:15-25
Autor:
Wekerle C; University of Augsburg, Universitätsstr. 10, 86135, Augsburg, Germany. christina.wekerle@phil.uni-augsburg.de., Daumiller M; University of Augsburg, Universitätsstr. 10, 86135, Augsburg, Germany., Janke S; University of Mannheim, A 5, 6, 68159, Mannheim, Germany., Dickhäuser O; University of Mannheim, A 5, 6, 68159, Mannheim, Germany., Dresel M; University of Augsburg, Universitätsstr. 10, 86135, Augsburg, Germany., Kollar I; University of Augsburg, Universitätsstr. 10, 86135, Augsburg, Germany.
Publikováno v:
Scientific reports [Sci Rep] 2024 Jul 15; Vol. 14 (1), pp. 16295. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 15.
Autor:
Dresel M; Department of Psychology, University of Augsburg, Augsburg, Germany., Daumiller M; Department of Psychology, University of Augsburg, Augsburg, Germany., Spear J; Department of Psychology, University of Augsburg, Augsburg, Germany., Janke S; Department of Psychology, University of Mannheim, Mannheim, Germany., Dickhäuser O; Department of Psychology, University of Mannheim, Mannheim, Germany., Steuer G; Department of Psychology, University of Bielefeld, Bielefeld, Germany.
Publikováno v:
The British journal of educational psychology [Br J Educ Psychol] 2024 Jun 18. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 18.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.