Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Dating app use"'
Autor:
Heesacker, Martin
This is a cross sectional study that assessed self reported Tinder use and related Tinder variables and correlated those with psychological variables like relationship satisfaction, relationship STATUS satisfaction, Ludus love style, and Tinder use m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ea8c1a5bc02877665699c8e5d17b0010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dating apps advertise with high availability of potential partners because users seem to prefer extensive choice. However, on the basis of consumer decision making research, we theorized that such excessive choice could have adverse effects, specific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc1f5241b0ddb8748fadd32df601f954
https://phaidra.univie.ac.at/o:1584491
https://phaidra.univie.ac.at/o:1584491
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.