Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"Data monetization"'
Autor:
Esayas, Samson Y., author
Publikováno v:
Data Privacy and Competition Law in the Age of Big Data : Unpacking the Interface Through Complexity Science, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198891420.003.0002
Autor:
Esayas, Samson Y., author
Publikováno v:
Data Privacy and Competition Law in the Age of Big Data : Unpacking the Interface Through Complexity Science, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198891420.003.0005
Autor:
Esayas, Samson Y., author
Publikováno v:
Data Privacy and Competition Law in the Age of Big Data : Unpacking the Interface Through Complexity Science, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198891420.003.0001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 94186-94202 (2022)
Digital data has enabled organizations to anticipate future threats, opportunities, and trends. However, digital data owners do not know how their data is accessed, shared, and monitized. In this paper, we propose using blockchain technology and non-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d81f0f8010f44fa28658f1eaea39566a
Publikováno v:
Frontiers in Manufacturing Technology, Vol 3 (2023)
Data monetization (DM) has become a relevant aspect of the industrial manufacturing. Consequently, this paper proposes a theoretical framework as well as a mathematical model to price industrial data. For this purpose, three characteristics of the da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5c33231b3ad4a2e98a260e0a43d4cdb
Autor:
Jeng, Linda, author
Publikováno v:
Open Banking, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197582879.003.0001
Publikováno v:
Journal of Big Data, Vol 7, Iss 1, Pp 1-22 (2020)
Abstract Value Chain has been considered as a key model for managing efficiently value creation processes within organizations. However, with the digitization of the end-to-end processes which began to adopt data as a main source of value, traditiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98ab55936f4f47dda973e16b01cc12dc