Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Data S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Albert Muhumuza, Josephine Nambi Najjuma, Heather MacIntosh, Nishan Sharma, Nalini Singhal, Gwendolyn L Hollaar, Ian Wishart, Francis Bajunirwe, Data Santorino
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Introduction There is increasing evidence that Simulation-based learning (SBL) is an effective teaching method for healthcare professionals. However, SBL requires a large number of faculty to facilitate small group sessions. Like many other
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c824b99b85914c6c9d275bab74234fbc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah M. Alexander, Alfred Agaba, Jeffrey I. Campbell, Nuriat Nambogo, Carol S. Camlin, Mallory Johnson, Grant Dorsey, Kristian R. Olson, David R. Bangsberg, Ryan W. Carroll, Data Santorino, Paul J. Krezanoski
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Distribution of long-lasting insecticide treated nets (LLINs) is the most widely used intervention for the prevention of malaria but recall and social desirability biases may lead to challenges in accurately measuring use of bedne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e258bc3919af4925b0d02fb4c5fb9009
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.