Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Dasgupta, Annwesa"'
Publikováno v:
To Improve the Academy (2334-4822); Fall2024, Vol. 43 Issue 2, p1-64, 64p
Autor:
Weissbach, Robert, Pflueger, Ruth Camille, Edinbarough, Immanuel, Renguette, Corinne C., Sorge, Brandon, Mendis, Gamini P., Rothrock, Matthew, Dasgupta, Annwesa, Bodenhamer, Johanna
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2023, p1-12, 12p
Autor:
Dasgupta, Annwesa1, Rynearson, Anastasia Marie2, Purzer, Senay2, Ehsan, Hoda2, Cardella, Monica E.2
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2017, p7859-7880. 22p.
Autor:
Jones, Laura Hazelton, Weissbach, Robert, Meckley, Jon, Renguette, Corinne, Sorge, Brandon S., Rothrock, Matt, Pflueger, Ruth C., Ice, Danielle, Dasgupta, Annwesa
Publikováno v:
Praxis; 2020, Vol. 17 Issue 3, p59-73, 15p
Autor:
Yeter, Ibrahim H., Rynearson, Anastasia Marie, Ehsan, Hoda, Rehmat, Abeera P., Dasgupta, Annwesa, Fagundes, Barbara, Menekse, Muhsin, Cardella, Monica E.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2019, p8649-8671, 23p
Autor:
Dasgupta, Annwesa, Pelaez, Nancy
Publikováno v:
PIBERG Publications
Experimental design is an important component of undergraduate biology education as it generates knowledge of biology. Despite its importance, there is limited information about what students actually learn from designing experiments. Dasgupta et al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::10381377d6e71a8c473b9cc18b95487f
https://docs.lib.purdue.edu/pibergpubs/15
https://docs.lib.purdue.edu/pibergpubs/15
Autor:
Dasgupta, Annwesa
Publikováno v:
Open Access Dissertations
Experimental design is an important component of undergraduate biology education as it generates knowledge of biology. This dissertation addresses the challenge undergraduate educators face for assessing knowledge of experimental design in biology by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::60d0723cfe404c41bddc44ce2f5e7531
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1289&context=open_access_dissertations
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1289&context=open_access_dissertations
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dasgupta, Annwesa, Purzer, Senay
Publikováno v:
2016 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2016, p1-3, 3p