Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Darwiche, Joëlle"'
Publikováno v:
Tutorials in Quantitative Methods for Psychology, Vol 20, Iss 1, Pp 17-32 (2024)
The longitudinal actor-partner interdependence model (L-APIM) is frequently used to study dyadic relationships over time. When one deals with categorical longitudinal data, Markov chains emerge as a valuable analytical tool. This approach allows for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3236e7c5bb994083b0c2a04914ca066f
Publikováno v:
Tutorials in Quantitative Methods for Psychology, Vol 19, Iss 3, Pp 230-243 (2023)
Understanding the dynamics of interactions between two individuals requires special conceptual and statistical models. The Actor-Partner Interdependence Model (APIM) is the classical conceptual framework for standard dyadic designs, capturing the int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0497ad3d2e4c228f0a05aafabe8eaa
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior: Artificial Humans August-December 2024 2(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Darwiche, Joëlle1 Joelle.Darwiche@unil.ch, Carneiro, Claudio2,3, Vaudan, Christel4, Imesch, Camille1, Eira Nunes, Cindy1, Favez, Nicolas5, de Roten, Yves2
Publikováno v:
Family Process. Jun2022, Vol. 61 Issue 2, p490-506. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.