Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Darmawansah Darmawansah"'
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-24 (2023)
Abstract Fostering students’ competence in applying interdisciplinary knowledge to solve problems has been recognized as an important and challenging issue globally. This is why STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) education has bee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb8e3e2b9dd445d6b522af9c406e2813
Publikováno v:
In Nurse Education Today August 2024 139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development; Dec2024, Vol. 72 Issue 6, p3241-3269, 29p
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development; Aug2024, Vol. 72 Issue 4, p2013-2039, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. :1-27
This study explores the roles and research foci of AILEd (Artificial Intelligence in Language Education). The AILEd studies published from 1990 to 2020 in the WOS (Web of Science) database were inc...
Autor:
Darmawansah Darmawansah
Publikováno v:
Indonesian Scholars Scientific Summit Taiwan Proceeding. 3:8-15
This study reveals educational technology research trends in Indonesia for the consecutive ten years (2011-2020). The analysis included co-authorship, co-occurrence, citation, and co-citation by finding the top authors, universities, journals, the mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Darmawansah Darmawansah
Publikováno v:
Epistema. 1:69-77
One of the foreign language learners challenges is the anxious level they mostly face while learning a new language. Even though Foreign Language Anxiety (FLA) has been analyzed for decades to foresee language learners' challenges in the learning pro