Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Darling, JC"'
Empirical research has produced inconclusive, and occasionally contradictory, evidence relating to the extent to which improvements in medical communication skills taught through simulation can be measured. This is further limited by the wide range o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::375611b63731b00b594708325878e679
https://eprints.whiterose.ac.uk/140051/1/IJER_2018_Protocol.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/140051/1/IJER_2018_Protocol.pdf
Background: Patient feedback is increasingly important in clinical practice, and this should include children’s views. 28 children aged 8-10 years participating in a large-scale OSCE underwent cranial nerve examination by student candidates. They s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4e63b9d5e4b36d6171ff58b4b5efe8b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Darling JC; Division of Women's and Children's Health, University of Leeds, Leeds, UK j.c.darling@leeds.ac.uk.; Paediatric Medicine, Leeds General Infirmary, Leeds, UK., Rudolf MCJ; Department of Population Health, Azrieli Faculty of Medicine, Bar-Ilan University, Safed, Galil Elyon, Israel., Rubino F; Bariatric and Metabolic Surgery, School of Cardiovascular and Metabolic Medicine & Sciences, King's College London, London, UK., Greenough A; Department of Women and Children's Health, School of Life Sciences, Faculty of Life Science and Medicine, King's College London, London, UK.
Publikováno v:
Archives of disease in childhood [Arch Dis Child] 2024 Dec 13; Vol. 110 (1), pp. 8-11. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 13.
Autor:
Mansfield C; Department of Health Preference Assessment, RTI Health Solutions, 3040 East Cornwallis Road, Research Triangle Park, NC, 27709, USA. carolm@rti.org., Bullok K; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA., Fuhs JV; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA., Tockhorn-Heidenreich A; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA., Andrews JS; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA.; Takeda Pharmaceuticals, Cambridge, MA, USA., DiBenedetti D; Department of Patient-Centered Outcomes Assessment, RTI Health Solutions, Research Triangle Park, NC, USA., Matthews BR; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA., Darling JC; Eli Lilly and Company, Lilly Corporate Center, Indianapolis, IN, USA.; Seagen Inc, Bothell, WA, USA., Sutphin J; Department of Health Preference Assessment, RTI Health Solutions, 3040 East Cornwallis Road, Research Triangle Park, NC, 27709, USA.; Duke Clinical Research Institute, Duke University, Durham, NC, USA., Hauber B; Department of Health Preference Assessment, RTI Health Solutions, 3040 East Cornwallis Road, Research Triangle Park, NC, 27709, USA.; Pfizer, Inc., and the Comparative Health Outcomes, Policy, and Economics (CHOICE) Institute, University of Washington School of Pharmacy, Seattle, WA, USA.
Publikováno v:
The patient [Patient] 2022 Sep; Vol. 15 (5), pp. 551-564. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 18.