Zobrazeno 1 - 10
of 334
pro vyhledávání: '"Darko E"'
Autor:
Kusi, F., Nboyine, J.A., Adjebeng-Danquah, J., Agrengsore, P., Seidu, A., Quandahor, P., Sugri, I., Adazebra, G.A., Agyare, R.Y., Asamani, E., Kwabena, J.Y., Otchere-Darko, E., Etwire, P.M.
Publikováno v:
In Crop Protection December 2024 186
Autor:
Amoah K., J., Adu-Darko, E.
This study analyzed the nature of the statistical contents and taskstypes intwo Ghanaian senior high school (SHS) mathematics textbooks The aim of the study was to examine the similarities and differences in the contents and taskstypes in the two Gha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f48e158df5cac6488a13468133949a3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 17, Iss 3, Pp 291-307 (2024)
The research section of the paper explores elementary school students’ satisfaction with informatics. This research was carried out using the American Customer Satisfaction Index (ACSI). Four subscales were used: Expectation, Satisfaction, Quality,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34ab35f6057242ceac4658d6bcf62cf1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Science & Technology (IJEST); Apr2023, Vol. 20 Issue 4, p3687-3702, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.