Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Dare, Lynn"'
Autor:
Dare, Lynn, Nowicki, Elizabeth
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning October 2019 76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dare, Lynn1 (AUTHOR) ldare@uwo.ca, Nowicki, Elizabeth A.1 (AUTHOR), Murray, Lori L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jan2021, Vol. 58 Issue 1, p33-50. 18p. 1 Black and White Photograph, 2 Charts.
Autor:
Dare, Lynn1 ldare@uwo.ca, Nowicki, Elizabeth1
Publikováno v:
Journal of Educational Research. 2019, Vol. 112 Issue 1, p86-97. 12p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Dare, Lynn (AUTHOR) ldare@uwo.ca, Nowicki, Elizabeth Agnes (AUTHOR) enowick2@uwo.ca
Publikováno v:
Roeper Review. Oct-Dec2015, Vol. 37 Issue 4, p208-218. 11p.
Autor:
Dare, Lynn
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
This dissertation comprises three studies exploring Australian and Canadian students’ perspectives on grade-based acceleration. The first study involved Australian high-ability students, ages 9 to 14, in a two-phase group concept mapping exercise.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::de509eadffd6e05a2ab81363794ea0a3
https://ir.lib.uwo.ca/etd/5283
https://ir.lib.uwo.ca/etd/5283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning; Nov2019, Vol. 27 Issue 5, p531-548, 18p