Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Daróczy, Gabriella"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daróczy, Gabriella
Word problems are among the most difficult problems in mathematical learning. The difficulty of a word problem arises from the task characteristics of the problem itself (e.g., linguistic and arithmetic characteristics), the characteristics of the in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6d05b3041bab3ee951a5dcc9d50ef5b3
https://hdl.handle.net/10900/113934
https://hdl.handle.net/10900/113934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daróczy, Gabriella1 a1047149@unet.univie.ac.at, Neuper, Walther2 neuper@ist.tugraz.at
Publikováno v:
Electronic Journal of Mathematics & Technology. Jun2013, Vol. 7 Issue 2, p175-194. 20p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Daróczy, Gabriella
Diese Masterarbeit setzt sich mit Bereichen der Kognitionswissenschaften auseinander, die für das Erlernen von Mathematik relevant sind. Erkenntnisse daraus werden verwendet, um die Erkennung von Fehlermustern in das experimentelle System ISAC zu im
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::23a474320b0fd78f43b4fc5e4baa863c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.