Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Danuše Nezvalová"'
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 6, Iss 21 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86b61df6551e49fa81ff3bc2cb5624ac
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 3 (2018)
Ve školním roce 1996/97 proběhl výzkum obtíží ředitele školy a jeho spokojenosti se zaměstnáním. Výzkum byl proveden ve spolupráci s fakultou vzdělávající učitele kanadské univerzity ve Victorii. V článku jsou sumarizovány prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd90a3c626cb41a8b91103d9df517c12
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 4 (2018)
Studie shrnuje poznatky a empirické zkušenosti zahraničních autorů s využíváním reflexe v pregraduální přípravě učitelů. Popisuje typy reflexe, uplatňované v přípravě učitelů v USA - technickou reflexi, reflexi v činnosti a po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce24bcee2d2142c69853a59f63d1da81
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 9, Iss 1 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acd84c685de7491c9d9efa9ca7d39613
Autor:
Danuše Nezvalová, Gordon Taylor
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 1 (2017)
Další vzdělávání učitelů nabývá v poslední době v edukačně vyspělých zemích na významu. Systémy dalšího vzdělávání učitelů se v posledních letech značně rozvíjely a docházelo v nich k podstatným změnám. K jakým zm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e0095516b9f4adaa0d7ea6d77bf7575
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 4 (2017)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9315f8ba4ba440bc8b611fd0f6bcbefb
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 21, Iss 2, Pp 171-192 (2011)
The goal of this paper is to determinate the concept didactics of physics and topoint out the changes in the approaches to didactics of physics from both the applicativeand integrative approach to the communicative and information-communicativeapproa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9694323bc95c4caa99930e623df6e099
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 13, Iss 4 (2003)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ea30b52d5f14d7d93c4773caa11a078
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 37:90-97
In this theoretical research an impersonal style should be used the status of teacher research in science education, examine the advantages of science teacher research, and consider possibilities for the role of science teacher research. In literatur
Autor:
Danuše Nezvalová
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 35:104-118
Pedagogical content knowledge (PCK) has been embraced as a way of describing the knowledge possessed by teachers and developing models of science teacher education. We try to analyse the possibility of improving quality of science teacher training on