Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Danquigny, Thierry"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Danquigny, Thierry
Une des problématiques de l’enseignement supérieur est de rendre attractives ses possibilités d’accueil et d’enseignement. Etre en phase avec son environnement et plus particulièrement avec les nouvelles générations nées avec les technol
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2015LIL12001/document
Autor:
Buseyne, Siem, Rajagopal, Kamakshi, Danquigny, Thierry, Depaepe, Fien, Heutte, Jean, Raes, Annelies
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology; Jul2024, Vol. 55 Issue 4, p1465-1485, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buseyne, Siem, Rajagopal, Kamakshi, Danquigny, Thierry, Depaepe, Fien, Heutte, Jean, Raes, Annelies
Publikováno v:
American Educational Researchers Association (AERA) Annual Meeting
American Educational Researchers Association (AERA) Annual Meeting, Apr 2023, Chicago, United States
American Educational Researchers Association (AERA) Annual Meeting, Apr 2023, Chicago, United States
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4254::0cbeeb12582a51a06c65926b51a7db17
https://shs.hal.science/halshs-04085826
https://shs.hal.science/halshs-04085826
Publikováno v:
11th European Flow Researchers Network, (EFRN) meeting
11th European Flow Researchers Network, (EFRN) meeting, Nov 2022, Lille (Université de Lille), France
11th European Flow Researchers Network, (EFRN) meeting, Nov 2022, Lille (Université de Lille), France
International audience; Background:More often than ever, universities are shifting towards hybrid forms of learning, not only for lectures but also for other instructional methods, such as collaborative forms of learning. Past research has mainly foc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4254::a7b453999e8e7c4b103d1fa91af803ce
https://shs.hal.science/halshs-04085929
https://shs.hal.science/halshs-04085929