Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Daniels, Tazin"'
Autor:
Yorke, Amy M., Hoelscher, Diane C., Stalburg, Caren M., Daniels, Tazin, Aebersold, Michelle, Patterson, Vani, Keune, Karen L., Capellari, Emily C., Duffy, Elizabeth A., Thiel, Meghan
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice December 2022 29
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice March 2022 26
Autor:
Calkins, Susanna, Conway, Anna, Daniels, Tazin, Frey, Regina F., Gillian-Daniel, Donald L., Goldberg, Bennett, McC. Greenler, Robin, Hill, Lucas B., Hokanson, Sarah Chobot, Johnson-Ojeda, Vanessa, Pinder-Grover, Tershia, Armstrong, Sara, Buchanan, Diamond, Codding, Diane, Dorizan, Schnaude, Green, Noah, Hernandez, Ivan A., Himelman, Lisa, Immelman, Tim, Keeles, Omari W.
Publikováno v:
Change; Sep/Oct2024, Vol. 56 Issue 5, p31-40, 10p
Autor:
Daniels, Tazin1 (AUTHOR) tazdan@umich.edu, Schoem, Shana1 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Directions for Teaching & Learning. Fall2020, Vol. 2020 Issue 163, p83-90. 8p.
Publikováno v:
Resilient Pedagogy
What professionals who reviewed the book have to say about Resilient Pedagogy.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::f7b75411a0eefc3f248934347f5d2fa6
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=resiped
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1002&context=resiped
Publikováno v:
To Improve the Academy (2334-4822); Spring2021, Vol. 39 Issue 3, p85-98, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.