Zobrazeno 1 - 10
of 342
pro vyhledávání: '"Daniels, Brian"'
Publikováno v:
In Journal of School Psychology December 2024 107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniels, Brian S.1 (AUTHOR), Hou, Xintong1 (AUTHOR), Corio, Stephanie A.2 (AUTHOR), Weissman, Lindsey M.2 (AUTHOR), Dong, Vy M.1 (AUTHOR) dongv@uci.edu, Hirschi, Jennifer S.2 (AUTHOR) jhirschi@binghamton.edu, Nie, Shaozhen3 (AUTHOR) shaozhen.x.nie@gsk.com
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 9/4/2023, Vol. 135 Issue 36, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniels, Brian J.
Thesis (Ph. D.)--Oregon State University, 2009.
Printout. Includes bibliographical references (leaves 119-124). Also available on the World Wide Web.
Printout. Includes bibliographical references (leaves 119-124). Also available on the World Wide Web.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1957/9511
Autor:
Daniels, Brian E.
In the industrialized West we inhabit a highly visual environment saturated with myriad material and “lifestyle” commodities promising each of us more happiness, pleasure, individuality, love and beauty, etc., if we will only hear their call, and
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1086199688
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2019 Mar 01. 28(1), 54-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45216469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulé, Christina M., Daniels, Brian, Volpe, Robert J., Briesch, Amy M., Joseph, Laurice M., Harris, Kristin, Silwinski, Samantha, Leslie, Laurel K.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2018 Jun 01. 27(2), 240-261.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44987501