Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Daniel Kangwa"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract This study examined the opportunities and difficulties of online learning in Zambia’s higher education system, emphasizing the effects of self-regulation as a mediator between teacher-scaffolded online interactions and student learning eng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57401dbfba0a4becb731c959e3597996
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Entrepreneurship plays a pivotal role in fostering job creation and economic growth, underscoring the need to encourage and support youth in establishing and developing businesses. In Tanzania, where the unemployment rate stands at 2.75% as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d749d0e9a654743ad9a8d92d2ddebe9
Autor:
Mohamed Oubibi, Antony Fute, Daniel Kangwa, Alcardo Alex Barakabitze, Michael Agyemang Adarkwah
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1188 (2024)
This systematic review investigates the integration of interactive technologies in online teacher education across Africa from 2014 to 2024. The study aims to identify the types of interactive technologies employed, the leading countries in regard to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb9dafdb8460477da706420d1768063b
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
Abstract This study is rigorous of peer-reviewed literature on the integration of information and communication technology (ICT) tools in secondary schools. It analyzed the impact of ICT integration on the teaching and learning process based on 51 sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eee6f144d0df45bebb389a0ac653c024
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 10
Publikováno v:
European Journal of Education; Dec2024, Vol. 59 Issue 4, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Applications in Engineering Education; Jul2024, Vol. 32 Issue 4, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Applications in Engineering Education; Mar2024, Vol. 32 Issue 2, p1-26, 26p