Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Dania Aspasia"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 1158-1176 (2024)
This study sought to propose the Undesirable Behavior Strategies Questionnaire – Physical Education (UBSQ-PE), based on Doyle, W. (1977). Paradigms for research on teacher effectiveness. Review of Research in Education, 5(1), 163–198. classroom e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b412f0be3d1646d895f62d6242aebe4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Trends in Higher Education (2813-4346); Dec2024, Vol. 3 Issue 4, p827-842, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanches Neto, Luiz, Venâncio, Luciana, Ovens, Alan, Dania, Aspasia, Ulasowicz, Carla, Garbett, Dawn, Freire, Elisabete dos Santos, Gerdin, Göran, Silva, Jorlany Pereira da, Corsino, Luciano Nascimento, Gonçalves, Luiza Lana, Souza, Maurício Teodoro de, Philpot, Rod, Barreto, Samara Moura, Lynch, Shrehan, Okimura-Kerr, Tiemi, Conceição, Willian Lazaretti da
Publikováno v:
Curriculum Perspectives; December 2024, Vol. 44 Issue: 4 p439-451, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balaska, Vassiliki, Dania, Aspasia
Publikováno v:
Trends in Higher Education (2813-4346); Dec2023, Vol. 2 Issue 4, p585-598, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.